۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱

با بازی نیما شاهر‌خ‌شاهی

«جاده چالوس» در روز درختکاری کلید خورد/ تصاویری از روز اول سریال

«جاده چالوس» در روز درختکاری کلید خورد/ تصاویری از روز اول سریال

سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی روز گذشته 15 اسفند همزمان با روز درختکاری کلید خورد و مدیر شبکه تهران در این مراسم همه برنامه‌های سیما را معارفی دانست که باید مستقیم و یا غیرمستقیم مسایل معارفی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی پنجشنبه 15 اسفند با حضور سعید مقیسه مدیر شبکه تهران، علی اکبر محمودی مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه، مهدی داوری تهیه‌کننده سریال و باقی اعضای گروه تولیدی سریال کلید خورد. 

این روز به این دلیل انتخاب شده بود که همزمان با روز درختکاری است و «جاده چالوس» سریالی است که از جمله محورهای آن توجه به طبیعت و مسایل محیط زیست است.

سعید مقیسه در این مراسم با بیان اینکه ما تقریبا همه کارها را در رسانه ملی معارفی می‌دانیم، گفت: تمام این کارهای تلویزیونی از فیلم و سریال گرفته تا کارهای کودک و از برنامه های ترکیبی اجتماعی گرفته تا برنامه‌های سلامت‌محور برنامه های معارفی هستند که بعضی دین را به صورت مستقیم و بعضی غیرمستقیم تبلیغ می‌کنند. 

وی ادامه داد: بنابراین این برنامه‌ها به شکل غیر مستقیم هم که شده باید هدایت‌محور باشند. در واقع دکور لوکیشن از نقش و نگار صندلی‌ها گرفته تا دیوارها و تابلوها و نوع نگاه‌ها می تواند برای مخاطب پیام داشته باشد. ما باید بتوانیم انتقال‌دهنده پیام‌های درست به جامعه ایرانی اسلامی باشیم.

مدیر شبکه تهران با اشاره به دومین نکته مورد نظر خود در جمع عوامل این سریال تلویزیونی خاطرنشان کرد: یک پروژه تلویزیونی با همیاری اعضای خود می تواند بهره‌وری خود را بالا ببرد و استفاده بهینه از منابع به شرط هم‌افزایی اعضا می‌تواند محقق شود. از مسئول تدارکات تا تهیه کننده و بازیگر می‌توانند در محتوای کار موثر باشند و هم‌افزایی آنها باعث می شود که یک پروژه که هدف و محتوای مشخص دارد به نتیجه و سرانجام برسد. 

مقیسه در پایان با آرزوی اینکه شاهد هم‌افزایی بیشتر و افزایش بهره‌وری در پروژه ها باشیم، گفت: در هم افزایی، افراد نقش خود را بلدند و کارشان با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کند و مسئولیت ها به گونه‌ای تقسیم می‌شود که همه به هم کمک می‌کنند و دیگر خود را از دیگری منفک نمی‌کنند.

در این مراسم سکانس هایی از سریال «جاده چالوس» با حضور نیما شاهرخ شاهی تصویربرداری شد. وی با نام مسعود در این سریال بازی می کند و قرار است گروه حدود دو و نیم ماه در تهران کار را تولید و ضبط کند و سپس برای گرفتن قسمت های اصلی این سریال که رستورانی در جاده چالوس است به آنجا بروند.

«جاده چالوس» به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز داستان خانواده ای را روایت می کند که ارثیه ای به آنها می رسد و آنها به دنبال یافتن این ارثیه به قسمتی از جاده چالوس می روند و بعد با رستوران مخروبه ای در آنجا مواجه می شوند...

 

کد خبر 2250931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha